Waarom kan ik niet meer bellen?
Oei, echt niet leuk 😕 Eerst moeten we begrijpen wat er gaande is.
Heb je al eens je smartphone uit & aan gezet?
Soms verliest je toestel het contact met het netwerk, dit is dus altijd de eerste handeling die je moet uitvoeren.
Lukt het hiermee nog niet?
Een delicate vraag: zijn je facturen in orde van betaling? Het kan gebeuren dat je er eentje over het hoofd hebt gezien en dat hierdoor je nummer tijdelijk werd afgesloten. Neem dus zeker een kijkje hier: hoe mijn factuur betalen. Na de betaling wordt je nummer binnen een paar minuten opnieuw geactiveerd.
Zijn je facturen in orde maar je lijn werkt nog steeds niet?
Dan dien je een test uit te voeren om te weten of het probleem aan je toestel of aan je simkaart ligt.
Plaats je simkaart in een andere gsm.
- Werkt die daar wel, dan is je toestel defect.
- Werkt die daar ook niet, dan is je simkaart defect. Je kan eenvoudig een nieuwe simkaart bestellen via MyHey! mijn simkaart werkt niet.
Lukt het je niet om naar een bepaald nummer te bellen?
- Kijk zeker na of je het nummer correct hebt opgeslagen in je contacten.
- Het kan ook dat de bestemmeling jouw nummer (per vergissing) in zijn gsm heeft geblokkeerd.
Lukt het je niet om vanop een bepaalde plaats te bellen?
Het kan zijn dat je dan net in een zone bent waar we onvoldoende bereik hebben. Dit kan je nakijken op onze ‘Coverage Checker’ Is het bereik daar goed en heb je meestal geen problemen om te bellen? Dan kan het een tijdelijke storing zijn. Dit is zeker niet leuk en onze medewerkers doen er alles aan om dit zo snel mogelijk opnieuw in orde te krijgen.
Lukt het met al deze tips nog steeds niet? Neem dan contact op met ons team via de Chat
Wat was er mis?
Vertel ons waarom het niet hielp en hoe we het beter kunnen doen?