Bestel je liever per telefoon?
Switch naar hey! via ons gratis nummer
Maandag tot zondag, 8u tot 22u
hey! Internet
Onbeperkt
+
We willen gewoon de beste ervaring voor onze klanten
ZONDER VERPLICHTINGEN
Geen kopzorgen, jij bepaalt wanneer je komt en wanneer je gaat!
99,9% NETWERKDEKKING
Ons netwerk dekt meer dan 99,9% van de Belgische bevolking.
BEHOUD JE NUMMER
Makkelijk! Met Easy Switch behoud je moeiteloos je telefoonnummer.
GRATIS LEVERING
hey! levert je simkaart gratis binnen de 48 uur.
GRATIS INSTALLATIE
Geen extra kosten, we komen gratis installeren.
GRATIS MODEM HUREN
Geen extra kosten! Internet in België is al duur genoeg.
7/7 KLANTENSERVICE
Een probleem? Onze medewerkers staan 7 dagen per week voor je klaar.
BETROUWBARE BREEDBAND
Wij bieden je een betrouwbare en stabiele verbinding.
tussen onze mobiele aanbiedingen
via chat en de sociale media
om je abonnement te beheren
Ik ben nog maar zeer recent overgestapt (van Mobile Vikings), maar momenteel ben ik heel tevreden (ik zal deze review aanpassen indien dit in de toekomst moest veranderen). De nieuwe simkaart werd zeer snel verzonden. Mijn vragen werden snel beantwoord via de chat. Het veranderen van netwerk ging ook heel vlot, ik had na een paar minuten weer verbinding. Een minpunt is de app, hier is nog werk aan.
Zeer goede prijs! Ik betaal nu €10 per maand en heb 20GB data, binnen een jaar wordt dat 40GB. Echt ongelofelijk en je hebt overal zeer goed bereik
Ik ben nog nooit zo tevreden geweest! Goede ontvangst, lage prijzen voor heel erg veel data/bellen/sms'en. Wow!
Ga naar onze website en voer het nummer van je simkaart en je e-mailadres in. Je ontvangt een bevestigingsmail zodra de activering is voltooid.
Natuurlijk! Was je nummer actief bij Proximus, Voo, Telenet of Base? Dan ontvang je een nieuwe simkaart. Wij activeren je nummer op deze nieuwe kaart. We zorgen ook voor de opzegging van je contract bij je vorige operator. Was je nummer actief bij Orange? Dan behoud je je huidige simkaart. Je ontvangt een bevestiging via e-mail zodra de overdracht voltooid is.
Mobiele data gebruiken in de Europese Unie wordt ook wel Roaming genoemd. In de landen van de Europese Unie en in Groot-Brittannië kan je bellen, sms'en of surfen alsof je in België bent. Je gebruikt de EU-volumes die in je abonnement zijn inbegrepen (Opmerking: Zwitserland, Andorra en Monaco maken geen deel uit van de Europese Unie).
Heb je meer of minder data nodig om te surfen? 1x per maand (30 dagen na de vorige wijziging) kan je gratis wisselen van aanbod. Ga gewoon naar je Myhey!-klantenzone en kies je nieuwe mobiele abonnement. Zodra je je verzoek hebt ingediend, gaat dit in. Wat de facturering betreft, eindigt je oude abonnement wanneer het nieuwe begint. Er wordt dan een pro rata berekening gemaakt op je volgende factuur.
Hiervoor heb je 2 opties. Wil je ons gewoon verlaten en het nummer schrappen? Vul dan ons online opzegformulier in. Je ontvangt een bevestigingsmail zodra het formulier is gevalideerd. Wil je je nummer overdragen naar een andere operator? Contacteer de nieuwe operator van je keuze. Die zal vragen naar je telefoonnummer, je hey!-klantencode en het nummer van je simkaart.
Contacteer ons via onze Chat en we doen het nodige. Houd er wel rekening mee dat een tijdelijke stopzetting alleen mogelijk is voor een periode van 3 maanden.
De installatie wordt uitgevoerd door een technicus van Orange. Hij controleert ter plekke of je huis goed is aangesloten op het distributiepunt. Vervolgens voert hij in de meeste gevallen het werk gratis uit om je modem te installeren en te controleren of deze goed werkt. In andere gevallen moet hij de kabel aansluiten op het distributiepunt. We raden je aan om de gedetailleerde instructies te raadplegen op onze Help & Support pagina.
e kan je verhuizing op elk moment organiseren via je klantenzone in de rubriek 'Mijn producten'. Snel en gemakkelijk! Je hoeft alleen maar je nieuwe adres op te geven en 3 mogelijke data waarop de technicus bij je langs kan komen. Wil je het internet overnemen van de vorige bewoner of je internet overdragen aan een nieuwe bewoner? Hiervoor hoef je alleen maar ons online formulier in te vullen. Eenvoudiger kan niet
Dit is de meeteenheid die de bandbreedte en snelheid van het netwerk aangeeft. Bij hey! bieden we je breedband met snelheden tot 200 Mbps. Dit garandeert dat je thuis kan werken en toegang hebt tot al je online entertainment zonder onderbreking en in optimale omstandigheden.
Afhankelijk van het netwerk dat in jouw omgeving beschikbaar is, kunnen de verbindingssnelheden oplopen tot 200 Mbps. De werkelijke surfsnelheid hangt af van de gebruiksomstandigheden (tijdstip van de dag, verkeer, aantal geconnecteerde klanten, netwerkomstandigheden, enz.) De wifisnelheid hangt ook af van de capaciteit van de apparatuur en de afstand tot de modem.
Je vindt je Easy Switch ID en klantnummer gemakkelijk op je factuur, in je klantenzone of in de mobiele app van je vorige operator. Je kan ook de klantenservice van je vorige operator bellen.
Je hebt 2 opties. Wil je ons gewoon verlaten? Vul dan ons online opzegformulier in. Je ontvangt een bevestigingsmail zodra het formulier is gevalideerd. Wil je je dienst overdragen naar een andere operator? Neem contact op met de nieuwe operator van je keuze. Je ontvangt alle instructies voor het terugsturen van de apparatuur zodra de opzegging is geregistreerd. Als je ons verlaat om naar Orange over te stappen, en alleen in dat geval, kan je de modem houden, deze zal opnieuw worden gebruikt voor je internet.