Het is gemakkelijk om je hey! klantenzone te creëren!
Om toegang te krijgen tot je My hey! account en je abonnementen online te beheren, kun je je klantenzone onmiddellijk aanmaken via deze link.
Hier zijn de te volgen stappen:
Ga naar de registratiepagina.
Ga naar de accountaanmaakpagina op onze website hey! en klik op "Maak het direct aan!". Je zal drie stappen zien op het scherm::
- Mijn telefoonnummer
- Mijn wachtwoord
- Bevestiging
Registreren met een mobiel telefoonnummer.
Als je een mobiel abonnement hebt bij hey!, hoef je alleen maar je telefoonnummer te gebruiken om je account aan te maken. Voer je nummer in en volg de instructies op het scherm om een wachtwoord aan te maken en je registratie te bevestigen.
Registreren voor alleen een internetabonnement.
Voor klanten die alleen een internetabonnement hebben, moet je je Easy Switch ID of je internetnummer gebruiken om je account aan te maken.
Waar vind je je Easy Switch ID ?
Dit nummer staat op de verschillende communicaties die worden verzonden bij het aanmaken van je abonnement (bijvoorbeeld in de e-mail van de aanmaak van je Customer Zone).
Dit nummer staat ook op je factuur:
Voltooi je registratie.
Zodra je je nummer of Easy Switch ID hebt ingevoerd, hoef je alleen nog een wachtwoord te kiezen en de aanmaak van je account te bevestigen. Je hebt dan toegang tot al je informatie: verbruik, facturen en opties die aan je abonnement zijn gekoppeld.
Het aanmaken van een klantenzone bij hey! is nog nooit zo eenvoudig geweest.
Wat was er mis?
Vertel ons waarom het niet hielp en hoe we het beter kunnen doen?